.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهداد سلیمی: در قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنم
قهرمان المپیک لندن می‌گوید، هیچ موقع حقوق قهرمانان از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان سر وقت پرداخت نشده و این موضوع دیگر عادی شده است.
شمال نيوز: بهداد سلیمی  درباره تاخیر سه ماهه در پرداخت حقوق قهرمانان و پیشکسوتان، اظهار کرد: حقوق قهرمانان سه ماه است از سوی صندوق پرداخت نشده، البته این موضوع دیگر عادی شده است و هیچ موقع حقوق‌ها را سر وقت پرداخت نکرده‌اند. فکر می‌کنم حداقل تا آخر سال نیز خبری از پرداخت حقوق‌ها نباشد.
 
وی ادامه داد: وقتی هم موضوع را پیگیری می‌کنیم می‌گویند، آقای رییس رفته وزارت ورزش و جوانان پول بگیرد، حالا چرا پول نمی گیرد خدا می‌داند. از طرفی دیگر کارشان با ورزشکاران تمام شده، بنابراین این چیزها دیگر برایشان مهم نیست. پاداش‌های المپیک نیز از سوی کمیته‌ ملی المپیک پرداخت نشده و همه چیز روی هوا است، ما هم دیگر نمی دانیم چه کاری باید انجام دهیم.
 
سلیمی با ابراز رضایت از روند تمرینی خود، بیان کرد: در حال حاضر با حسین توکلی تمرین می‌کنم و خودم به شخصه از روند تمرین‌هایم راضی هستم.
 
قهرمان المپیک همچنین در پاسخ به این پرسش که حضور تمام وزنه‌برداران در مسابقات قهرمانی کشور ضرورت دارد یا خیر؟ اظهار کرد: به نظر من ضرورت ندارد و من در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نمی‌کنم، چون بر روی بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی تمرکز کرده‌ام، الان هم در دوره حساس از تمرین‌هایم (دوره بدنسازی) قرار دارم و اگر بخواهم بدنسازی را قطع کنم و برای مسابقات قهرمانی کشور فشار بیاورم احتمال آسیب دیدگی‌ و عقب افتادن از برنامه‌هایم زیاد است.
 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.